Tikra istorija: kaip Barbara nepabijojo ir atidarė kirpyklą Vilniaus centre?

Pristatome mūsų klientę Barbarą, kuri šiandien turi vyrų grožio saloną Vilniaus centre. Ji išdrįso pabandyti pradėti savo verslą ir pradžioje vaikščiojo gatvėje su skrajutėmis siūlydama ateiti apsikirpti.

Tačiau tai buvo tik pirmi žingsniai. Šiandien vienas klientas Barbarai uždirba apie 70 litų.

Kaip tai pavyko padaryti? Kokias pamokas Barbara išmoko? Apie tai ir dar daugiau – interviu su Barbara ir jos kolege Živile.

Kaip nusprendėte pradėti savo verslą?

Prasidėjo viskas nuo to, kad turėjau vyrų klientų, kurie nedrįso užsisakyti paslaugas, kurių jiems reikia. Prasidėjo tokie klausimai, kaip „Ar jūs darote depiliacijas? Bet čia ne man, o mano draugui reikia“ ir panašiai. Tada ir supratau, kad tokios paslaugos reikia. O iki durų atidarymo praėjo metai. Reikėjo surasti patalpas, jas įrengti taip, kaip įsivaizdavau klientų poreikius ir taip toliau.

Barbara ir Živilė
Interviu herojės Živilė ir Barbara po darbų 🙂

Kokie buvo sunkumai ir iššūkiai pačioje pradžioje?

Pirmiausia, tai mūsų salono vieta – nesame pastebimi tiesiai iš gatvės, mūsų įėjimas yra pro arką į vidinį kiemą. Tai iš pradžių atrodė, kaip pliusas, nes iš gatvės niekas nemato, kas pas mus lankosi. Tačiau vėliau reikėjo kažkaip pranešti apie mūsų teikiamas paslaugas platesnei auditorijai.

Ir tada visai netyčia susipažinau su Sergejumi ir Jegoru. Draugė tiesiog pasakė, kad vyksta nemokami seminarai pradedantiems verslą. Nuėjau į seminarą ir mane užkabino jų paprastumas, atvirumas, draugiškumas.

Ar turėjote kokių nors abejonių prieš pradėdama bendradarbiauti su Verslas Kitaip?

Aš iš karto jais patikėjau. Gal tik vienintelė baimė – ar jie sutiks su manimi bendradarbiauti? Bet tiesiog užsirašiau į konsultaciją ir galvojau „arba priims, arba ne, bet reikia pabandyti“.

Jau dirbate ne vieną mėnesį. Kokie rezultatai?

Rezultatai jau tikrai džiuginantys, žmonės internete ieško tokių paslaugų ir atranda mus. Mūsų atveju Google yra visagalis. Jau po pirmo mėnesio mūsų konversija yra virš 8 procentų, kliento pritraukimas kainuoja tik apie 5 litus, o sumoka apie 75 litus.

Galime palyginti, nes iki tol jau buvo išbandę kelis skirtingus reklamos būdus. Iš pradžių vaikščiojome aplinkinėse gatvėse su lankstinukais ir siūlėme pas mus užsukti. Vėliau buvo užsakę radijo reklamą stotyje „M-1“. Tačiau dabar likome tik prie „Google Adwords“, nes tai pigiausia ir efektyviausia.

Kaip padrąsintumėte tuos žmones, kurie nesiryžta pradėti savo verslo?

Aš suprantu šį klausimą labai gerai, nes pati daug apie tai galvojau. Kiekvienas žmogus turi daugybę idėjų, kaip kažką padaryti. Tačiau jeigu nori kažko pasiekti, nuo tos pirmosios idėjos iki tikslo yra labai daug darbo. Reikia apsispręsti – arba tu darai, arba nedarai. Čia neturi būti abejonių. Čia reikia kad būtų taip, jog neturėtum abejonių. Reikia tiesiog pradėti daryti.

Ar galima sakyti, kad tas, kas nori, bet nedrįsta, tai nepakankamai nori?

Taip. Dažniausiai tokiu atveju galvojama apie įvairias kliūtis ir problemas, kurios trukdo pradėti. Bet reikėtų galvoti sprendimais – kaip problemas išspręsti ir judėti į priekį. Kitaip tariant, galvoti sprendimais, o ne problemomis.

Kokią svarbiausią pamoką iki šiol išmokote versle?

Nebijoti apie save pasisakyti, nebijoti pasakyti, kad kažką darai. Žmonės nedrįsta pasakyti „ateik pas mane“, nes bijo nuomonės „čia klientų nėra, gal kas blogai“. Bet reikia tiesiog kaifuoti nuo to, ką darai. Turi labai patikti tavo idėja, tavo verslas, kad galėtum tuo didžiuotis.

O ką daryti, kai pritrūksta motyvacijos net jeigu verslas jau pradėtas?

Nereikia skubėti priimti blogų sprendimų. Mes tiesiog pagalvojame, kad šiandien bloga diena, bet palaukim rytojaus – rytoj naujos idėjos, naujos mintys ir viskas bus gerai. Reikia užsibrėžti tikslą, terminą ir jo siekti. O labiausiai motyvuoja grįžtantys pas mus klientai – reiškia dirbame gerai. Ypač kai parašo žinutę „Ačiū, kad išgelbėjot vestuves“ ar panašiai. Tada žinome, kad einame gera linkme.

Įvertinkite straipsnį, dalinkitės savo nuomone ir komentarais!


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *