Kokie veiksmai veda prie rezultato iliuzijos?

Kiek kartų susidūrei su situacija, kai atrodo daug nuveikei, tačiau rezultatas netenkina? Arba atvirkščiai, supranti, kad būtum daug toliau, nei esi, jeigu tik turėtum daugiau konkrečių priemonių, galimybių ar gebėjimų?

Kartais susimąsčius daugelį pažengusių ir pradedančiųjų verslininkų apima siaubas, kai jie supranta, kiek galimybių praplaukia jiems pro akis. Visi jie įvardina skirtingas priežastis – trūksta laiko, investicijų, darbuotojų, nepalanki teisinė aplinka. Sąrašą galima tęsti ir visa tai yra tiesa. Tačiau tik iš pirmo žvilgsnio.

Realybė tokia, kad yra veiksmai, kurie kuria rezultatą, ir veiksmai, kurie rezultato nekuria.

Kaip juos atskirti?

Tu, kaip ir mes, nuolat darome įvairius veiksmus. Tačiau tik dalis veiksmų veda prie rezultato. T.y. mes iš anksto žinome, kad vieni veiksmai tiesiogiai kuria rezultatą – uždirba pinigus, o kiti veiksmai ne.

Yra labai svarbi detalė, padedanti atskirti rezultatyvius veiksmus nuo tiesiog veiksmų – diskomforto lygis. Dažniausiai rezultatyviausi veiksmai kelia didesnį arba mažesnį diskomfortą.

Pavyzdžiui, vienu metu turime 2 darbus: paskambinti klientui ir suderinti užsakymo detales ar su kolegomis aptarti naujo reklaminio banerio spalvas. Vienas darbas neįdomus ir rutininis, kitas įdomus ir naujas. Vienas tiesiogiai atneša pinigus, kitas tik galbūt sukurs rezultatą. Abu darbus vistiek reikia padaryti. Ką darysi pirmiau?

Taip pat įvertinti galima ir visas veiklas kiekvieną dieną. Pavyzdyje abu darbai reikalingi, tačiau vienas yra svarbesnis. Tačiau didžioji dalis veiksmų versle yra apskritai nei reikalingi, nei svarbūs. Jie tik sukuria iliuziją ir atima laiką, tačiau jokio rezultato nesukuria.

Kaip iš to išsivaduoti?

Išsivaduoti iš rezultato nekuriančių veiksmų yra sunku ir lengva. Taip, perskaitei teisingai. Atskirk rezultatyvius veiksmus nuo šaudymo pro šalį. Tai lengva padaryti, tačiau sunku patikėti.

Idealūs veiksmai yra tokie, kuriuos mes galime padaryti čia ir dabar su turimais resursais ir žiniomis. Jeigu mes kažko neturime, reiškia mums to dabar ir nereikia. Dažnai, ypač iš pradedančiųjų verslininkų, galima išgirsti, kad jie norėtų daryti versla, bet jiems reikia investicijų, pažinčių, geresnių salygu arba tiesiog „pradėsiu nuo pirmadienio“. Kas atsitiks, jeigu mes duosime pradedančiajam, nepatyrusiam verslininkui pinigų? Jis juos tiesiog praras, nes dar nežino, kaip elgtis su dideliais pinigais.

Mes tik prieš keletą dienų pasigaminome vizitines korteles. Kodėl to nepadarėme per pirmąsias verslo dienas? Tuo metu turėjome svarbesnių, didesnę grąžą duodančių darbų, nei vizitinių kortelių gaminimasis. Tik išaugus klientų skaičiui tapo patogiau ir greičiau įteikti kortelę su kontaktiniais duomenimis, nei kaskart diktuoti ar patiems užrašinėti ant lapelio.

Tavo siekis yra išmokti nuolat intuityviai užduoti sau klausimą prieš kiekvieną veiksmą: ar tai dabar kuria rezultatą? Ar šis veiksmas tiesiogiai prisidės prie pinigų uždirbimo? Jeigu ne, tai – neverta dėmesio.

Kai jau atskirsi rezultatyvius veiksmus nuo iliuzijų, beliks susikoncentruoti į veiksmus, kurie kuria rezultatą ir kiek įmanoma atsisakyti veiksmų be rezultato.

 

Patiko mūsų straipsnis? Komentuok, pareikšk savo nuomonę ir pasidalink su kitais!


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *