Kokie veiksmai veda prie rezultato iliuzijos?

Kiek kartų susidūrei su situacija, kai atrodo daug nuveikei, tačiau rezultatas netenkina? Arba atvirkščiai, supranti, kad būtum daug toliau, nei esi, jeigu tik turėtum daugiau konkrečių priemonių, galimybių ar gebėjimų?

Kartais susimąsčius daugelį pažengusių ir pradedančiųjų verslininkų apima siaubas, kai jie supranta, kiek galimybių praplaukia jiems pro akis. Visi jie įvardina skirtingas priežastis – trūksta laiko, investicijų, darbuotojų, nepalanki teisinė aplinka. Sąrašą galima tęsti ir visa tai yra tiesa. Tačiau tik iš pirmo žvilgsnio.

Realybė tokia, kad yra veiksmai, kurie kuria rezultatą, ir veiksmai, kurie rezultato nekuria.

Kaip juos atskirti?

Tu, kaip ir mes, nuolat darome įvairius veiksmus. Tačiau tik dalis veiksmų veda prie rezultato. T.y. mes iš anksto žinome, kad vieni veiksmai tiesiogiai kuria rezultatą – uždirba pinigus, o kiti veiksmai ne.

Yra labai svarbi detalė, padedanti atskirti rezultatyvius veiksmus nuo tiesiog veiksmų – diskomforto lygis. Dažniausiai rezultatyviausi veiksmai kelia didesnį arba mažesnį diskomfortą.

Pavyzdžiui, vienu metu turime 2 darbus: paskambinti klientui ir suderinti užsakymo detales ar su kolegomis aptarti naujo reklaminio banerio spalvas. Vienas darbas neįdomus ir rutininis, kitas įdomus ir naujas. Vienas tiesiogiai atneša pinigus, kitas tik galbūt sukurs rezultatą. Abu darbus vistiek reikia padaryti. Ką darysi pirmiau?

Taip pat įvertinti galima ir visas veiklas kiekvieną dieną. Pavyzdyje abu darbai reikalingi, tačiau vienas yra svarbesnis. Tačiau didžioji dalis veiksmų versle yra apskritai nei reikalingi, nei svarbūs. Jie tik sukuria iliuziją ir atima laiką, tačiau jokio rezultato nesukuria.

Kaip iš to išsivaduoti?

Išsivaduoti iš rezultato nekuriančių veiksmų yra sunku ir lengva. Taip, perskaitei teisingai. Atskirk rezultatyvius veiksmus nuo šaudymo pro šalį. Tai lengva padaryti, tačiau sunku patikėti.

Idealūs veiksmai yra tokie, kuriuos mes galime padaryti čia ir dabar su turimais resursais ir žiniomis. Jeigu mes kažko neturime, reiškia mums to dabar ir nereikia. Dažnai, ypač iš pradedančiųjų verslininkų, galima išgirsti, kad jie norėtų daryti versla, bet jiems reikia investicijų, pažinčių, geresnių salygu arba tiesiog „pradėsiu nuo pirmadienio“. Kas atsitiks, jeigu mes duosime pradedančiajam, nepatyrusiam verslininkui pinigų? Jis juos tiesiog praras, nes dar nežino, kaip elgtis su dideliais pinigais.

Mes tik prieš keletą dienų pasigaminome vizitines korteles. Kodėl to nepadarėme per pirmąsias verslo dienas? Tuo metu turėjome svarbesnių, didesnę grąžą duodančių darbų, nei vizitinių kortelių gaminimasis. Tik išaugus klientų skaičiui tapo patogiau ir greičiau įteikti kortelę su kontaktiniais duomenimis, nei kaskart diktuoti ar patiems užrašinėti ant lapelio.

Tavo siekis yra išmokti nuolat intuityviai užduoti sau klausimą prieš kiekvieną veiksmą: ar tai dabar kuria rezultatą? Ar šis veiksmas tiesiogiai prisidės prie pinigų uždirbimo? Jeigu ne, tai – neverta dėmesio.

Kai jau atskirsi rezultatyvius veiksmus nuo iliuzijų, beliks susikoncentruoti į veiksmus, kurie kuria rezultatą ir kiek įmanoma atsisakyti veiksmų be rezultato.

 

Patiko mūsų straipsnis? Komentuok, pareikšk savo nuomonę ir pasidalink su kitais!


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

6 thoughts on “Kokie veiksmai veda prie rezultato iliuzijos?

  1. O kaip dėl tokio dalyko, kaip pvz , remonto darbai, vien dėl aplinkos susitvarkymo, kurioj tau malonu ir motyvuota dirbti?
    Lyg ir tiesioginių pinigų neatneša, tik išlaidas. Ar tai būtų kaip investicija? Nes balagane neįmanoma dirbti, demotyvacija ir net nemalonu.
    Dėkui

    1. Jeigu teisingai suprantu, kalba eina apie savo ofiso ar darbo vietos remontą? Tai nera tas veiksmas, kuris veda prie rezultato. Panašiai kaip ir su investicijomis: „Aš noriu daryti verslą, bet man trūksta tik kapitalo“, tik čia mes negalime normaliai dirbti, nes mums dabar trūksta motyvacijos, tvarkos, aplinkos ir t.t. Ar tikrai padarius remontą rezultatai išaugs, padidės pardavimai? Gal geriau paleisti Google Adwords reklamą, apskambinti 1000 įmonių ir pasiūlyti savo paslaugas, nuvažiuoti į susitikimus, pasisamdyti pardavimu vadybininką, supaprastinti užsakymo formą svetainėje, paskambinti esamiems klientams ir pasiūlyti užsisakyti kažką papildomai? Veiksmai, kurie kuria rezultatą, tai tokie veiksmai, kurie tiesiogiai daro įtaką pinigų daugėjimui. Aišku, kai viskas jau yra įgyvendinta, tada galima daryti ir remontą ofise 🙂

    1. Prieš samdant, reikia padirbėti pačiam jo vietoje, paimti telefoną ir padirbėti savaitę, dvi, mėnesį. Ir tada skaičiuoti, ar apsimokėtų samdyti žmogų tokiam darbui. Nes geras vadybininkas turi uždirbti pinigus. As skaitau tai galima sužinoti tik praktiškai, tam ir yra skirtas bandomasis laikotarpis.

    1. Jeigu sužinosite atsakymą į šį klausimą, ar padidės Jūsų pardavimai? 🙂
      Antraštė reiškia, kad vieni rezultatai būna realūs, o kiti tik iliuzijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *