Kodėl verslas užstrigo ir nejuda į priekį? — Priežastis #7

Kur gi man reklamuotis?

Sveiki, priminsiu, kad ankstesniuose įrašuose jau išnagrinėjome svarbias priežastis #1 – #6:

Na, o šiandien išnagrinėsime priežastį #7.

 

Priežastis #7 – per mažai dėmesio skiriama klientams, priklausantiems „Y“ kartai

„Millennials“ arba, kaip juos vadina sociolagai, karta „Y“ – jauni žmonės, kurie gimė maždaug 1980 – 2000 metais bei kuriems dabar 18-33 metų. Ambicingi, siekiantys savo tikslų ir atviri viskam naujam. Jie neišleidžia iš rankų išmaniųjų įrenginių ir visada yra „online“. Būtent „millennnial‘ai“ daugiau negu visos kitos amžiaus grupės yra labai linkę užsisakinėti prekes ir paslaugas internete.

 

Kodėl tiek dėmesio skiriama šiems jaunuoliams?

Jūsų dėmesiui – šiek tiek statistikos. Žmonės, priklausantys „Y“ kartai, sudaro 25% bendro JAV gyventojų skaičiaus, o jų perkamoji galia viršija $600 000 000 000 dolerių per metus ir laikui bėgant tik augs. Dar šiek tiek ir jie taps pagrindine bei svarbiausia vartotojų grupe. Todėl, draugai, mokytis ir analizuoti jų apsipirkimo elgesio ypatumus reikėjo pradėti jau vakar.

 

Mes iškapstėme Jums šiek tiek įdomios statistikos

2014 metais (prieš dvejus metus!) amerikietiškas projektas PunchTab atliko neįtikėtinai įdomų tyrimą. Tyrimas parodė, kad renkantis prekes jauni žmonės yra labiau linkę pasikliauti ir atsižvelgti į savo pažįstamų ir draugų nuomonę nei į prekinio ženklo (brendo) pozicionavimą bei jo reklamines kampanijas.

cosmetics

Millennials daugiu nei kitos demografinės grupės pristato save socialiniuose tinkluose ir net 80% socialinių media naudotojų priklauso šiai žmonių kartai. Populiariausias socialinis tinklas tarp „Y“ kartos yra „Facebook“, kuris aplenkė „Pinterest“ ir „Instagram“ bei tapo labiausiai efektyviu įrankiu didinant drabužių ir aksesuarų prekinių ženklų žinomumą.

 

Daugiau?

Atsižvelgiant į duomenis, kuriuos surinko PunchTab tyrimas, 74% jaunų moterų ir 52% vyrų dalyvavo įvairių prekinių ženklų lojalumo programose.

Žmonės, kuriems dabar nuo 18 iki 33 metų, domisi mada ir apsipirkimu internetu labiau nei bet kurios kitos demografinės grupės.

 

Patys įdomiausi tyrimo rezultatų duomenys

Tyrimas parodė, kad „Y“ kartos žmonėms, kurie turi mobiliuosius įrenginius, yra būdingi keli elgsenos modeliai:

  • 58% tikrina atsiliepimus apie produktą prieš pirkimą;
  • 57% lygina kainas;
  • 24% pasiteirauja savo pažįstamų nuomonės;
  • 50% atlieka tam tikrus veiksmus socialiniuose tinkluose (check-in, repost, hashtag ir kt.) mainais į nuolaidą.

 

Kokie bonusai ir stimulai labiausiai patinka „Y“ kartai?

Millennials’ų nuomone, pačiais populiariausiais bonusais tapo:

  • ekskliuzyvinė prieiga prie įvykių ir produktų;
  • VIP statuso priskyrimas su ypatingomis sąlygomis (supaprastinta registracija, asmeninis vadybininkas, apsipirkimas be eilės ir kt.)
  • lojalumo taškų rinkimas ir bonusų panaudojimas.

cosmetics

Pabaigai

Atsiminkite, kad „Y“ karta – pati pažangiausia karta. Kalba eina ne tik apie jų gyvenimo būdą, bet ir apie apie jų kaip vartotojų grupės elgesį. Mes (autorius irgi priklauso „Y“ kartai) pripratome gauti bet kurią informaciją keliais mygtukų paspaudimais kompiuteryje, o dabar jau ir mobiliajame telefone. Primename, kad ši tendencija su laiku tik stiprės.

Šiandien tiek.

Kitame mūsų įraše nagrinėsime priežastį #8, būtinai sekite mūsų naujienas internetinėje svetainėje, facebooke ir naujienlaiškyje.

Priklausai „Y“ kartai ir šis straipsnis Tau buvo naudingas? Spausk „Patinka“ ir „Dalintis“!


Na, o tiems, kam aktualu, primename, kad visada galite užsirašyti į asmeninę konsultaciją ir kreiptis kitų mūsų paslaugų. Plačiau čia: www.verslaskitaip.lt/paslaugos

„Verslas kitaip“ seminaras


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *