Kodėl verslas užstrigo ir nejuda į priekį? — Priežastis #6

Kur gi man reklamuotis?

Sveiki, priminsiu, kad ankstesniuose įrašuose nagrinėjome labai svarbias priežastis #1 – #5:

Na, o šiandien išnagrinėsime priežastį #6.

 

Priežastis #6 – naudojamas tik vienas reklamos/klientų pritraukimo būdas

„1“ – pats pavojingiausias skaičius versle. Ir visose srityse, kurios susijusios su reklama ir klientų pritraukimu.

Jūs net neįsivaizduojate, kiek egzistuoja įvairių ir efektyvių būdų pasiekti savo klientus:

  • Tinklaraščiai (Blogging);
  • „Google“ ir kita kontekstinė reklama;
  • Naujienlaiškiai;
  • Banerinė reklama;
  • PPC tinklai;
  • Socialiniai tinklai;
  • Konferencijos ir parodos;
  • Seminarai ir Webinarai;
  • Knygos;
  • Straipsniai žurnaluose;
  • Ir dar daug kitų būdų…
  •  

Itin aktualus pavyzdys

Kaip pavyzdys, ar Jūsų klientų pritraukimo strategijoje naudojama kombinacija „Google Adwords“ + „Landing page“ + „Remarketingas“?

cosmetics

„Google Adwords“ – vienas didžiausių potencialių klientų kanalų. Tikslinės internetinės reklamos įrankis, leidžiantis nukreipti į Jūsų tinklalapį lankytojus, kurie jau ieško Jūsų paslaugų. Išbandykite kontekstinę reklamą: kai žmonės ieško Jūsų paslaugų, atsiranda Jūsų skelbimas „Google” paieškos rezultatų lange tarp pirmų 4 pozicijų.

 

„Landing page“ – vieno puslapio dizaino svetainė, skirta reklaminiam lankytojų srautui. Orientuota į klientų užklausų (kontaktų formų užpildymo, skambučių) generavimą. Turime pavyzdžių, kai mūsų sukurtose svetainėse kas 10 lankytojas palieka užklausą. 48% rinkodaros specialistų pasaulyje renkasi kurti „landing page“ svetaines (2014, MarketingSherpa).

 

„Remarketingas“ – tai pakartotinė vaizdinė reklama, kuri leidžia surasti buvusius Jūsų interneto svetainės lankytojus ir susigrąžinti juos į Jūsų svetainę. Nes kaip žinia, 90-95% interneto svetainės lankytojų palieka svetainę, neatlikę joje jokių veiksmų (neįsigiję prekių/paslaugų, nepasiteiravę, nepaskambinę nurodytu telefonu ir t.t.).

 

Jeigu dėl kažkokios priežasties Jūs dar nenaudojate šių sprendimų kombinacijos, tai rekomenduojame pasitikrinti savo kalendorių – ar tikrai jame matote 2016 metus?

 

Šiandien tiek.

Kitame mūsų įraše nagrinėsime priežastį #7, būtinai sekite mūsų naujienas internetinėje svetainėje, facebooke ir naujienlaiškyje.

Beje, primename, kad spausdami „Patinka“ ir „Dalintis“ Jūs labai motyvuojate mus publikuoti daugiau panašių straipsnių.


Na, o tiems, kam aktualu, primename, kad visada galite užsirašyti į asmeninę konsultaciją ir kreiptis kitų mūsų paslaugų. Plačiau čia: www.verslaskitaip.lt/paslaugos

„Verslas kitaip“ seminaras


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *