Kodėl verslas užstrigo ir nejuda į priekį? — Priežastis #5

Kur gi man reklamuotis?

Sveiki, priminsiu, kad ankstesniuose įrašuose nagrinėjome labai svarbias priežastis #1-#4:

Na, o šiandien išnagrinėsime priežastį #5.

 

Priežastis #5 – verslas neturi „back-end” pardavimų modelio strategijos

Dauguma pradedančiųjų verslininkų (1-3 metų patirtis) vadovaujasi ir dirba pagal 1 žingsnio schemą: nusipirkai kažką už 1 € – pardavei už 3 €.

Jie bando užsukti šį verslo mechanizmą vėl ir vėl, tęsia darbą, įdeda daug pastangų ir viskas – kaip ir neblogai…

BET tada jų srityje atsiranda tam tikras skaičius konkurentų ir kiti toliaregiai verslininkai suranda būdą uždirbti pinigus vadovaujantis „back-end” pardavimų strategija, t.y. jie pasiruošę pardavinėti už 1,10 €. O tuo tarpu pas parduodančius už 3 € verslo modelis yra toks, kad už mažiau nei 2,50 € jie pardavinėti tiesiog nebegali. Kainos krenta, rinkos konkurencingumas didėja ir mažiausiai ištvermingi bei jautriausi iškrenta iš žaidimo.

 

Kodėl?

Todėl, kad priprato prie 1 žingsnio algoritmo: nusipirkau – pardaviau, arba pagaminau – pardaviau. Deja, laikui bėgant tai ima nebeveikti.

Tokiu būdu, jeigu jūs neturite „back-end” pardavimų modelio strategijos ir jūs nesate pasiruošę nuo pat pradžių, kai tik pradedate vykdyti veiklą, išpirkti kliento – tai atves prie labai blogų pasekmių.

Taigi, norint ilgiau pažaisti žaidimą pavadinimu „verslas“, reikia nuo pat pradžių vystyti verslą pagal 2 žingsnių marketingo ir pardavimų strategiją. Tokiu atveju jūs visada būsite 1 žingsniu priekyje už konkurentus.

 

Kas yra „Front-end“?

„Front-end“ – tai tam tikra prekė arba paslauga, o kartais tiesiog naudinga informacija (konsultacija, knyga, audio/video pamoka, auditas, išankstinė analizė), kuri gali sudominti ir pritraukti klientą, t. y. tam tikras masalas, kurį tarpusavyje marketingo specialistai mėgsta vadinti preke/paslauga „lokomotyvu“. Ta prekė/paslauga „lokomotyvas“ turi būti pigesnė negu pas konkurentus, bet tuo pačiuo naudinga ir reikalinga klientams.

Pardavinėdami prekę/paslaugą „lokomotyvą“ mes prarandame pinigus/laiką, bet bendras pelnas naudojant tokį pardavimų modelį auga. Kodėl? Nes pagrindinis „lokomotyvo“ tikslas yra ne nešti pelną, o atvesti ir pritraukti klientus. Tokių produktų pagalba Jūs reklamuojate save ir sukeliate didesnį susidomėjimą Jūsų įmone, motyvuojate klientą paskambinti Jums, apsilankyti parduotuvėje, apsilankyti internetinėje svetainėje, ateiti į susitikimą, paverčiate jį potencialiu klientu.

 

Kas yra „Back-end“?

„Back-end“ – tai tos prekės/paslaugos, kurios iš tikrųjų generuoja Jums pelną. Tai – aksesuarai, pagrindinių prekių priedai, paslaugos – remontas, papildomas aptarnavimas, palaikymas, techninė priežiūra ir kt. Tokios prekės ir paslaugos generuoja pagrindinį pelną smulkiajam ir vidutiniam verslui. Kaip taisyklė, back-end prekės/paslaugos turi didelį antkainį. Jos turi būti pardavinėjamos ir prikabinamos prie „lokomotyvo“ kaip papildomi „vagonėliai“ arba jį pakeisti.

Konkurentai to nemato ir nesupranta. Jie mato tik „lokomotyvą“, nesuprasdami iš ko Jūs uždirbate. Jie bando pardavinėti iš karto arba pasiduoda emocijoms ir tiesiog mažina visų iš eilės prekių/paslaugų kainas.

Taigi, šio straipsnio tikslas – motyvuoti Jus pamąstyti prie arbatos puodelio ir užduoti sau klausimą: „Kaip front-end ir back-end pardavimų modelį aš galėčiau pritaikyti savo versle?“

Draugai, kitame mūsų įraše nagrinėsime priežastį #6, būtinai sekite mūsų naujienas internetinėje svetainėje, facebooke ir naujienlaiškyje.

Jeigu norite matyti daugiau tokių konkrečios informacijos straipsnių apie marketingo ir verslo vystymo principus, spauskite „Patinka“ arba „Dalintis“.


Na, o tiems, kam aktualu, primename, kad visada galite užsirašyti į asmeninę konsultaciją ir kreiptis kitų mūsų paslaugų. Plačiau čia: www.verslaskitaip.lt/konsultacijos

„Verslas kitaip“ seminaras


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *