Kodėl verslas užstrigo ir nejuda į priekį? — Priežastis #1

Kur gi man reklamuotis?

Sveiki, kaip ir žadėjome ankstesniame įraše (čia), pradėsime žingsnis po žingsnio nagrinėti pagrindines ir dažniausiai pasitaikančias priežastis bei kliūtis dėl kurių verslas stringa ir niekaip nepajuda į priekį.

Priežastis #1 – verslininkas nemato savo verslo skaičiais

98% verslo savininkų Lietuvoje nežino savo verslo dekompozicijos skaičiais. Jie labai tiksliai žino kiek mokesčių jie sumokėjo valstybei, kokią apyvartą ir kokį pelną jie sugeneravo per keletą paskutinių mėnesių, bet visiškai neturi jokių analitinių duomenų apie savo verslo pardavimų piltuvėlį (ang. „sales funnel“) bei marketingo ir reklamos efektyvumo rodiklius.

Iš kur tokia drąsi statistika?

Iš patirties.

Kartu su Sergejumi (verslo partneris) 2014-2015 metais turėjome internetinio marketingo paslaugų agentūrą, kūrėme klientams reklamines kampanijas bei internetines svetaines. Paprastai kalbant, savo klientams ieškojome klientų pritraukimo sprendimų internete. Projektų skaičius – apie 60 skirtingų įmonių ir verslų. Taigi, šiek tiek patirties yra.

Tipinis dialogas, kuris vykdavo su 98% verslo savininkų

– Ar analizavote savo pardavimo piltuvėlį?
– O kas tai?
– Ar žinote kliento pritraukimo kainą? Reklaminės kampanijos ROI?
– Ee.., iš karto tai ir nepaskaičiuosi, skirtingai būna.
– Gerai, o vidutinį čekį skaičiuojate?
– Ta prasme?
– Na, kiek pajamų Jums vidutiniškai generuoja 1 klientas?
– Hm… na, juk nepaimsi taip ir nepaskaičiuosi…
– Sekate statistiką apie kliento gyvavimo laiką?
– Kaip kada…

Ir tik 2%, t.y. 2 iš 100 analizavo savo verslo pardavimo piltuvėlį ir žinojo marketingo bei reklamos efektyvumo rodiklius.

4 gyvybiškai svarbūs klientų pritraukimo rodikliai:

  1. CAC (en. Customer Acquisition Cost) – vidutinė 1 kliento pritraukimo kaina.
  2. ARPU (en. Average Revenue per User) – vidutinės 1 kliento generuojamos pajamos.
  3. CLV (en. Customer Lifetime Value) – kliento gyvavimo trukmės vertė.
  4. ROI (en. Return on Investment) – investicinės grąžos rodiklis.

Na ir kokia gi ta nauda iš tų skaičių ir pardavimų piltuvėlio?

Išvada?

Jeigu Mes nežinome savo verslo dekompozcijos skaičiais ir marketingo rodiklių, deja, tačiau Mes nežinome apie savo verslą nieko.

Verslo pasaulyje palikite nuošaly savo nuojautą ir nuomonę, rinkitės skaičius ir rodiklius. Mes galime valdyti versle tik tai, ką galime išmatuoti. Daryti įtaką skaičiams ir faktams yra lengviau nei savo emocijoms ir vidinei būsenai.

Šiandien tiek.

Draugai, kitame mūsų įraše nagrinėsime priežastį #2, būtinai sekite mūsų naujienas internetinėje svetainėje, facebooke ir naujienlaiškyje.

Primename, kad paspausdami „Patinka“ arba „Dalintis“ Jūs labai motyvuojate mus dar aktyviau ir dažniau publikuoti straipsnius!


Na, o tiems, kam aktualu, primename, kad renkame naują grupę į 1 dienos mokymus „Greita verslo pradžia“. Susipažinti su programa ir užsiregistruoti galite čia: www.verslaskitaip.lt/pradek

„Verslas kitaip“ seminaras

 


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *