m3 architektai komanda

Kaip 500 litų už reklamą gali atvesti klientą už 10 000 litų

Pradedame naują skiltį „Verslas Kitaip“ tinklaraštyje, kurioje kalbėsime tik apie mūsų klientų pasiektus rezultatus.

m3a

Šįkart pristatome „m3 architektai“ studiją. Tai jauna studija, kuri teikia architektūros ir interjero dizaino projektavimo paslaugas. Jie sėkmingai pasinaudojo mūsų patarimais, kad sulauktų padidėjusių pardavimų.

Kaip tai pavyko su paslauga, kurią žmonės perka kartą gyvenime?

1 žingsnis. Jaunieji verslininkai suprato, kad internetinės interjero dizaino parduotuvės neatidarys ir projektų tokiu būdu neparduos. Tačiau jie gali parduoti susitikimą su potencialiu klientu. Dėl to buvo sukurtas parduodantis puslapis (http://www.m3a.lt/interjeras3) ir investuota 500 litų į „Google Adwords“ reklamą internete.

2 žingsnis. „m3 architektai“ studija pritaikė pardavimų piltuvėlio principą ir savo verslą pavertė skaičiais. Jie suskaičiavo, kiek iš internetinės reklamos sulaukė lankytojų. Tuomet suskaičiavo, kiek lankytojų paliko užklausas tinklapyje. Viena iš šių užklausų konvertavosi į paslaugos pardavimą, kurios vertė 10 000 litų.

3 žingsnis. Šiame žingsnyje „m3 architektai“ suprato, kad pasiekė puikų rezultatą – išlaidos internetiniams įrankiams konvertavosi į šimtus procentų didesnį užsakymą. Tai tapo skaičiais pagrįstu įrodymu, kad reklama buvo ne išlaidos, o investicija. Be to, jie gali labai tiksliai stebėti visus paslaugos pardavimo etapus – nuo žmonių, naršančių internete, iki jų paslaugas perkančių klientų.

Tikriausiai pastebėjote, kad architektų studija pritaikė 3 taisykles, kurios tinka visiems verslams:

  • jie suprato, kad potencialūs klientai ieško paslaugų internete;
  • pasirinko tinkamą pasiūlymo pateikimo formą;
  • verslą pavertę skaičiais – pritaikę pardavimų piltuvėlio principą, suprato, jog reklama internete yra investicija su daug kartų didesne grąža.

Įvertinkite straipsnį, dalinkitės savo nuomone ir komentarais!


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *