Atsiliepimai, kuriuos palieka klientai, jų svarba ir įtaka

Joninių proga nusprendėme pasidalinti su Jumis video ištrauka iš mokamo seminaro „Veiksmai internete, kurie padidina realius pardavimus“. Video epizode pasakojame apie atsiliepimus, kuriuos palieka klientai.

Demonstruojame jų naudą ir įtaką praktikoje. Geriausia Jūsų paslaugos reklama – socialiniai įrodymai, klientų nuomonė ir atsiliepimai apie Jūsų suteiktą paslaugą, bet prieš pradedant rinkti ir talpinti atsiliepimus svetainėje, reikia prisiminti apie kelis povandeninius akmenis:

– Kokiais atsiliepimais žmonės linkę tikėti, o kokiais ne;
– Ką daryti su neigiamais atsiliepimais;
– Kaip paskatinti savo klientus palikti atsiliepimus;

ŽIŪREKITE VIDEO:

Jeigu nematote video spauskite šią nuorodą: https://www.youtube.com/watch?v=I1pC7lugQ48


Gaukite „Verslas kitaip“ naujienas

Internetinio marketingo triukai

Sėkmingų sprendimų apžvalgos

Atviri ir motyvuojantys straipsniai

2 thoughts on “Atsiliepimai, kuriuos palieka klientai, jų svarba ir įtaka

  1. Sveiki,
    Jusu video siuo metu man labai aktualus, jusu puslapi radau, ziuriu viska is eiles ir atsitraukti sunku:-) jusu energija ikvepia, tai ir norisi daugiau jusu ziniu pasisemt:-) maladec!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *